Blog
Dlaczego zacząłem tworzyć bloga?
Okej, minęło parę dni, od kiedy zacząłem programować tę stronę (dokładnie tydzień). I już strona zawiera trochę contentu, ja również co nieco już zrozumiałem z zagadnień informatycznych, przeszedłem przez HTML, by zrozumieć podstawową strukturę witryn internetowych, po czym Liznąłem trochę CSS-a, by nadać tej surowej strukturze kodu wygląd, po czym zaprojektowałem w CSS plansze do gry, która mi przyświecała na początku mojej programistycznej drogi, jednak teraz okazuje się, że żeby gra reagowała na kliknięcia i dynamicznie się zmieniała pod dyktando kursora, będę musiał zapoznać się również z JavaScryptem. Niechcący rozrzucać po różnych plikach moich projektów postanowiłem w stronę gry wbudować bloga, w którym zawrę różne elementy lub podstrony, które będę tworzył w trakcie nauki programowania, dzięki czemu cały kod lekcje, gra, i wspominkowy blog znajdą się w jednym miejscu. Dla mnie pędzie to oczywiste ułatwienie dostępu do kodu źródłowego wszystkich przerobionych przeze mnie lekcji, do których będę mógł łatwo i szybko zerknąć, by upewnić się, czy kod przeze mnie pisany w grze faktycznie odpowiada pierwowzorowi, jaki zapamiętałem z lekcji.